субота, 29. мај 2010.

HABIBI




Šareni cirkus života

Časovnik tera kazaljke da nam krišom od pogleda beže,
Most od misli, jačih od reči, neraskidivo u jedno nas veže.
Sezona se neprimetno smenjuje preko nebeskog pokrova.
Pod cirkuskom plaštom, na sred arene, stojimo TI i JA.

Ukroćena Goropad i njen gospodar,
uzdah pun strasti, vlažan i modar.
Masa lica nas sa podsmehom gleda:
sujeta, ljubomora, radoznalost, dosada?

...I jedna avet iz prošlosti koja te spopada.

Ljubav na trapezu!
Izvodimo trikove emotivne gimnastike,
pred gladnim očima neželjene publike.
Želiš spektakl, i nežne reči da te razgale?
Gledaj, ljubavi, samo za tebe izvodim "SALTO MORTALE"!

Ne plašim se...
Ne mogu me ubiti sve smrti ovoga sveta,
jer tvoje srce puls mi stvara.
Večita sadašnjost sa tobom - goblen prošlosti para.

Ne postoji više Ti i Ja, sada postoji samo MI.
I, ne brini, mili, jer MI smo nedodirljivi.
Nepovredivi,
za te radoznale, zlokobne oči spoljnjeg sveta,
publiku što zuri, vreba i kleveta.

...Živimo snivanje
- Sanjamo život...

...Skriveni u samo našem univerzumu napravljenom od tvojih čaršava.



Ha

Kada zažmurim osećam tvoje oči,
dva duboka mutna bunara,
dva užarena kestena
koja me greju u sumorne kišne dane
i suše uprkos monsunskom pljusku.
Na trepavicama kotrljam tragove tvog semena,
mekoća kože, maljavost životinjskih strasti.
Tvoj pupak - moja oaza.
Roze mi para rapavost tvoje brade.
Čupavo Sunce iz sata u sat misli mi krade.
Prišij me za kožu, želim da osetim damare tvog srca!
Sa ponosom da nosim težinu tvog poljupca.
Na vrhu jezika sakupljam tragove tvojih soli,
Sveži se sa mnom u Gordijev čvor, ne puštaj me i voli.
Želim da ti pod grkljanom krvari od kivnosti moga ugriza.
Da nikada više ne hodaš tako zanosan pred drugim ženama.
Da živiš samo za mene.
Da voliš sebe u odrazu mojih očiju.
Volim te...
želim da večno budem te deo,
svaka misao, tvoj život ceo!
bibi

Нема коментара:

Постави коментар