среда, 23. јун 2010.

Plastikanci, vanzemaljci i svašta ponešto


Plastikanci sa veštačke planete

Jednom davno na dalekoj planeti
Ljudi su bili usamlj
eni među ljudima
Pakosno lajali i u neznanju želeli zlo drugima.
Među svim tim veštačkim vanzemaljcima
Živela je jedna Ona i prkosila svim Plastikancima.
Plastikanci nisu voleli to što je Ona sazdana od krvi i mesa,
Pa su sujetno pljuvali i kiptali od besa.
Jer Plastikanci su sazdani od veštačkih materijala:
Licemerja, primitivizma i raznih drugih zala.
Ona je našla Njega, i neku drugu Nju, i nekog trideset i osmog Ti,
I pobegli su sa te utopijske samodestruktivne planete baš svi.
A Plastikanci su ostali zarobljeni u folaži, čemeru i jadu,
da gušeći se čekaju potop svoje planete.
Možda za Nojevu barku nije kasno,
Plastikanci da su Ljudi ako se sete...



Eden

U životnom krugu bezbojnog ništavila
Banalnosti, prostote, plastike i sivila
Otvorio si mi zlatna vrata Edena.
Uz tebe. Sa tobom. U tebi.
Prožimaš me.
Moji su koraci pre tebe ostali bez tragova.
Kuražiš me.
Da okušam hranu besmrtnih bogova.
Gušim se i venem
Među bezumnim budalama ispranih mozgova.
Odvedi me daleko, moje Čupavo Sunce
I zatvori za nama ta vrata Raja
Uživaj sa mnom u blistavoj sreći beskraja,
Bez senki, bez simulacije, bez ponavljanja.








Zlatokosa


Anđeo zlatne kose
Boje starog klasja u neko plodonosno leto.
Slast nedozrelog materinstva
U njenim bokovima se njiše kao balkansko žito.
Donela mi je sestrinstvo, donela mi je pravo prijateljstvo.
Korača sigurno,
Otmeno, gordo i ponosno.
Jer ona je u isto vreme
Urbana Lavica,
Amazonka, ratnica.
I ranjiva golubica
Čije srce čeka da bude osvojeno
Od nekog Tatinog heroja ili
Maminog princa.
Na dripce je oduvek bila slaba,
Ali dosta je više sa ljubljenjem žaba!
O, ume ona da plače i da joj se postojan pogled zamagli, od one plavičaste, iskrene suze koja zaigra
i zamuti osmeh zbog nepravde. Ali ta njena iskrena suza vredi mnogo više od bezbroj veštačkih osmeha bezbroja veštačkih ljudi sa ove veštačke planete.
Volim je.

Нема коментара:

Постави коментар